torsdag 13 februari 2014

You make me so happy

I love you!
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag och då kommer detta kärlekskort att trilla ner i någons brevlåda.
Jag har använt mig utav EK´s stämpel och stans som formar hjärtan och i samma kit medföljer helt ljuvligt fina stämplar.
Det går att göra oändligt många olika varianter med detta kit, så roligt att jobba med.
Idag visar jag upp detta kort hos Hobbyworld!






Material
Bazzill Cardstock Raven T10-1081
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Echo Park Love Story Collection Kit LS40016
EK Stamp and Punch Sweetheart Set 54-92004
Versafine Onyx Black TSVF082 
Adhesive Value Pack 01697-30

2 kommentarer:

  1. Åh vilket läckert kort! :-)
    Dagens inlägg i BoBunny-bloggen kommer nog senare i eftermiddag! De ligger ju npgra timmar efter i USA, och jag ville publicera min tutorial innan BoBunny-inlägget publiceras eftersom jag länkar från det till min blogg! ;-)
    Ha en fin Alla Hjärtans-dag! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Aaaa bra info, då förstår jag att jag inte hittade lo´n :)

      Radera