onsdag 9 april 2014

Project Life vecka 10

Idag hos Scrap-Perra!

Nu har jag äntligen lyckats hålla mig till ett corekit och det blev Strawberry :) och jag måste även få passa på att tipsa om dom helt vita kortkiten som finns i olika storlekar, användbara till mycket!
Jag har ju en ful ovana att blanda hejvilt med både egna papper, corekit och helst gärna två-tre olika.
Men det ä ju det som är lite av tjusningen, man kan göra som man vill!

Har varit sparsam med att sy denna gång men lite blev det ändå, sen använde jag tråden på ett litet fiffigt sätt, jag förlängde sladden som ni ser på fotot på min gamla ursnygga 20-åriga hårtork. Lite rolig effekt!

Bokstavsstickers här är bla Basic Greys och icke att förglömma, min svarta penna som jag inte kan vara utan, den funkar på papper, plast, foto, glas allt!

Även denna vecka blev det en extra plastficka med småfoton i från October Afternoon. Perfekt när man har mycket foton man vill bevara och ha med!

Ses nästa vecka igen, hoppas ni fått lite inspiration!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar