onsdag 24 september 2014

Follow your heart, week 29!

Hos Scrap-Perra idag!

Idag bjuder jag en vecka med härliga Aqua från Becky Higgins!
Det jag gillar lite extra är alla "words" på korten som jag tycker att jag har fått att stämma in på pricken i detta uppslag.
Vi har ju (om ni missat) flyttat ifrån södern hem till norrlandsskogarna nu i sommar, och det var inte det lättaste beslutet ska ni veta :) Men nu är det gjort och oj så vi trivs!!

Titelkortet är dekorerat med lite tårtpapper, ett 3*4 kort från aquakitet, stämpel "week" av Simple Stories Stamps och såklart epoxybubblorna som jag typ inte kan vara utan :)

Sedan är det sparsamt dekorerat då jag känner att kitet talar sitt eget fina språk. Har även gått lös lite på stickers från Simple Stories DIY Stickers Icons.

Det var mitt bidrag denna höstiga, burriga, mysiga onsdagsmorgon :)
Tack för titten, vi ses mer!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar