onsdag 10 september 2014

Week 27!

Hos Scrap-Perra idag!

Äntligen har vi kommit in en bit i sommaren och dom "riktiga" sommarkorten börjar komma fram! I Love it!

I just denna vecka så är jag faktiskt lite extra stolt över ett par av de kort som jag lyckats knäppa. 
Dom är tagna med bara min iphone men ändå, visst är väl tex kortet längst upp till vänster vackert!
Den otroligt blå himmelen, de vita molnen och den gröna ängen nedanför... 
Påminner ju nästan om en windows-bakgrund och vips så vart det inte lika fint längre, hahaha.

Hur som haver så har denna vecka gått i badets tecken. Det är nästan ett under att vi inte lyckats odla ankhud mellan fingrar och tår med tanke på hur otroligt mycket vi har badat ;)

Valde att köra detta upplägg i vitt, grönt, blått, med "kork" inslag och det blev ju en fin kombo.
Använt mig utav en massa dekos denna gång, några få kort ur BH Strawberry corekit samt så har häftmaskinen fått gå lös lite här och var. 

Vill man som jag, ibland ha ganska enkla vita bakgrunder under sina foton så rekommenderar jag dessa, helt vita, lite strukturerade korten, grymt användbara! Här har jag använt dom under två foton och sedan dekorerat upp korten med ex text, enameldots från Studio Calico, woodframes, wood veneer, stickers från Prima, nått utstansat, tagsepoxybubblor, washitejp,
jaa exakt vad man vill.
Ett roligt papper från K Design är det som har alla månader samlade, himla kul till just PL.

Det var allt från mig! Ha det gott!

Pssst: Håll utkik här i bloggen under de närmaste dagarna så kommer vi att presentera vinnaren i augustis månadstävlig ;)







 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar